Пътници на Wizz Air с полет от Хамбург са чакали близо един час своя багаж на Терминал 1 на Летище София. Това съобщиха за TravelNews потърпевши потребители, които са пристигнали в 2 часа през нощта днес. На място никой не им е обяснил причините в забавянето. От Летище София обясниха, че са извършили два пъти проверка по случая.
Първоначално посочиха, че на аерогарата има три наземни оператора, които обслужват авиокомпаниите и съответно отговарят за багажите. Това са „СОФ Кънект“ АД (концесионерът на летището), „Суиспорт България” АД и „Голдеър Хендлинг България” ООД.
За въпроси с дейностите по наземно обслужване, свързани с всеки пътник от идването му на летището до качването му на борда на самолета – процедура по регистрация на пътници и багажи, транспорт до/от самолета и затоварване/разтоварване на багажите, отговаря наземният оператор. От летището обясниха, че с Wizz Air работи „Голдеър Хендлинг България” ООД.
Ангел Митов, управител на работи „Голдеър Хендлинг България” ООД, каза, че няма право да коментира случая, като най-добре е да се обърнем към Летище София и към авиокомпанията. От Wizz Air все още не са предоставили информация.