Къща се запали от хладилник

Къща се запали от хладилник

Намесата на пожарникарите свежда щетите до една изгоряла стая

1597
0
СПОДЕЛИ

Късо съединение в хладилник запали пожар в къща.

Вчера по обяд в Ардино е избухнал пожар, който е изгорил мебели, покъщнина, бяла и черна техника.

Огнеборците са успели да овладеят огъня и от къщата е изгоряла само една стая.

Смята се, че причината за пожара е късо съединение, което първоначално запалва хладилника и от там огъня се разраства из цялото помещение.


Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /home/crime/public_html/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273